Nog 1 nachtje slapen...

2 januari 2015 - Westerbork, Nederland

Lieve allemaal,

Morgen is het zover. Mijn reis naar Malawi gaat beginnen.

Voor jullie allemaal nog de beste wensen voor het komende jaar!!

Op 20 december heb ik een mooi afscheidsfeestje gehad! Fijn dat jullie er allemaal waren! Deze avond ook een super bedrag mogen ontvangen voor de stichting! Ruim 750 euro hebben jullie samen gegeven! Ik heb het aangevuld tot 800 euro waar ze waarschijnlijk erg blij mee zullen zijn (van een deel heb ik al ondergoed gekocht hier in Nederland).

Via deze site kunnen jullie mij blijven volgen. Ik zal proberen er zoveel mogelijk verhalen op te zetten maar aangezien ik daar niet dagelijks een internetverbinding heb zal dat niet heel vaak zijn.

Ik ga hopelijk een geweldige tijd tegemoet. En als afsluiter een heerlijk vakantie voor de boeg met vriendlief, m'n ouders, zusje en haar vriend en m'n nicht!

Voor jullie het weten ben ik alweer terug!

Veel liefs Sanne

1. Danielle:
    hoi Sanne ,

Heel veel succes en plezier!!
    Leuk dat je een blog hebt aangemaakt!

Liefs Daan
  2. Trudy:
    Lieve Sanne
    Een hele goede reis.
    Ben zo benieuwd naar je verhalen
    Liefs Trudy
  3. Anja:
    2 januari 2015
    Namens de Eva Demaya Stichting hier in Nederland wens ik je een onvergetelijke tijd toe, een succesvolle samenwerking met alle mensen op en rondom het Eva Demaya Centrum en natuurlijk een behouden terugkomst.
    We kijken uit naar je verhalen. Groeten Anja Duijndam
  4. Rommy:
    Hee sanne,
    Heel veel plezier in malawi! Hoop dat je een super fijne tijd hebt daar.
    Liefs rommy
  5. Linda Koop:
    2 januari 2015
    super leuk Sanne! Veel plezier en geniet ervan!!!
  6. Monique broekman:
    2 januari 2015
    Als je net zo met hart en ziel daar werkt als je bij ons in het team binnen en buiten het veld ervoor gaat, komt het helemaal goed. Toi toi toi liefs Monique
  7. Paul en chantal:
    2 januari 2015
    Heel veel succes en plezier Sanne!
    En we gaan je zeker volgen!

Groetjes Paul en Chantal
  8. Gert en Riette Drost:
    3 januari 2015
    Sanne.
    Nog de allerbeste wensen voor 2015 en veel succes.
  9. Els:
    3 januari 2015
    Goede reis!
    Veel werkplezier en genieten!
    Liefs Els